3 χρόνια εγγύηση προϊόντων Einhell
Η δωρεάν πρόσθετη υπηρεσία μας ειδικά για εσάς
Καταχωρίστε το νέο σας προϊόν Einhell εντός 30 ημερών από την αγορά και επωφεληθείτε την εκτεταμένη εγγύηση. Μετά την εγγραφή, η εγγύηση για το προϊόν σας Einhell επεκτείνεται κατά έναν επιπλέον χρόνο σε συνολικά 3 χρόνια.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο για τις ακόλουθες σειρές προϊόντων: Einhell Red, Einhell Classic, Einhell Car Classic, Einhell Car Expert, Einhell Home, Einhell Expert, Einhell Expert Plus, Einhell Professional. Θα βρείτε τη σειρά προϊόντος, στις οδηγίες λειτουργίας και στην πινακίδα του προϊόντος σας.
3–2–1 και ξεκινήστε – ψάξτε τον σειριακό αριθμό στο προϊόν σας Einhell και μεταβείτε στη φόρμα εγγραφής!
Πως δουλεύει
Αγορά και ενημέρωση
Αγοράστε ένα από τα προϊόντα της Einhell και ενημερωθείτε για τους όρους εγγύησης.
Εγγραφείτε ή συνδεθείτε
Δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στο MyEinhell ή συνδεθείτε με τα προσωπικά σας στοιχεία.
Κάντε αίτηση για εκτεταμένη εγγύηση
Δηλώστε το προϊόν Einhell – σε ένα βήμα με την εγγύηση μπαταρίας. Γρήγορα, εύκολα και δωρεάν.
Πάρτε το πιστοποιητικό σας
Μετά την επιτυχή εγγραφή, μπορείτε να κατεβάσετε το πιστοποιητικό εγγύησης.
Τα πλεονεκτήματά σας
- Επωφεληθείτε από ένα επιπλέον έτος εγγύησης στη συσκευή σας Einhell
- Η καταχώριση συσκευών Einhell Professional είναι επίσης δυνατή για εταιρικούς πελάτες
- Δωρεάν και εύκολη εγγραφή
- Πιστοποιητικά εγγύησης διαθέσιμα ηλεκτρονικά ανά πάσα στιγμή
Einhell Professional
Περισσότερες επιδόσεις, περισσότερη αντοχή, αυτό υπόσχεται η Einhell Professional. Αναπτύσσουμε τα προϊόντα μας έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε τα πάντα δυνατά.
Με την επωνυμία Einhell Professional, η Einhell προσφέρει πλέον και προϊόντα για επαγγελματική χρήση. Αυτά τα προϊόντα δεν είναι πλέον μόνο εργαλεία DIY. Υπόσχονται υψηλότερη λειτουργική ισχύ, μεγαλύτερη διάρκεια λειτουργίας και αντοχής ειδικά για επαγγελματική χρήση.
Για το λόγο αυτό είναι πλέον δυνατό και για επαγγελματίες να καταχωρήσουν τα εργαλεία Einhell Professional για την επέκταση της εγγύησης.
Όροι εγγύησης
Με την εγγύηση προϊόντος Einhell, λαμβάνετε τριετή εγγύηση στην συσκευή σας. Η εγγύηση προϊόντος της Einhell ξεκινά από την ημερομηνία αγοράς και απαιτεί ηλεκτρονική εγγραφή. Εάν δεν πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική εγγραφή, ισχύει η εγγύηση σύμφωνα με τις νομικές διατάξεις.
Έχετε 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς για να εγγραφείτε ηλεκτρονικά.
Συνοψίσαμε όλους τους όρους εγγύησης της Einhell εν συντομία και απλά για εσάς.
Η συσκευή Einhell δεν λειτουργεί πλέον;
Εάν χρειάζεστε σέρβις, δεν θα σας αφήσουμε μόνους.
Απλώς ανοίξτε μια θυρίδα σέρβις και στείλτε μας τη συσκευή μαζί με το πιστοποιητικό εγγύησης και την απόδειξη αγοράς. Όλες οι πληροφορίες, π.χ. πώς να ανοίξετε μια θυρίδα σέρβις ή τη διεύθυνσή μας για την αποστολή της, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα εξυπηρέτησης.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το Service Centre.
Ανακαλύψτε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Einhell
Συχνές ερωτήσεις
Έχετε ερωτήσεις σχετικά με την εγγύηση προϊόντος της Einhell; Συνοψίσαμε τις πιο συχνές ερωτήσεις από τους πελάτες μας για εσάς.
Πώς λειτουργεί η εγγραφή;
Η εγγραφή γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως και η καταχώρηση της μπαταρίας και η εγγύηση PurePOWER Βrushless.
Εισάγοντας τον σειριακό αριθμό και την ημερομηνία αγοράς, θα ενημερωθείτε από την αρχή εάν η συσκευή μπορεί να καταχωρηθεί ή όχι.
Για να ολοκληρώσουμε την επέκταση της εγγύησης χρειαζόμαστε τις ακόλουθες πληροφορίες.
- Πληροφορίες για τη συσκευή (σειριακός αριθμός, ημερομηνία αγοράς)
- Προσωπικά στοιχεία (επώνυμο, όνομα και διεύθυνση)
- Πληροφορίες εμπόρου (όνομα εμπόρου, αριθμός τιμολογίου)
Σε πόσο καιρό μπορώ να καταχωρίσω τη συσκευή μου;
Όπως και με όλες τις άλλες εγγυήσεις, έχετε 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς για να δηλώσετε την εγγύηση του προϊόντος Einhell.
Ποια προϊόντα μπορώ να καταχωρήσω;
Η υπηρεσία ισχύει μόνο για προϊόντα από τις ακόλουθες σειρές της Einhell:
- Einhell Red
- Einhell Classic
- Einhell Car Classic
- Einhell Car Expert
- Einhell Home
- Einhell Expert
- Einhell Expert Plus
- Einhell Professional
Πότε δεν ισχύει η αξίωση εγγύησης;
Τα προϊόντα της Einhell που αποστέλλονται χωρίς πινακίδα με τον τύπο ή απόδειξη αγοράς δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη. Τα προϊόντα της Einhell που πωλούνται από τρίτους ή ιδιώτες εξαιρούνται από αξιώσεις εγγύησης.
Δεν υπάρχει αξίωση εγγύησης στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Ακατάλληλη χρήση, αποθήκευση ή χρήση ακατάλληλου εξοπλισμού.
- Φθορά και επακόλουθες βλάβες (και στον κινητήρα) λόγω έλλειψης συντήρησης, φροντίδας, λιπαντικών
- Βλάβη της συσκευής που οφείλεται σε ασυνήθιστη ή φυσιολογική φθορά.
- Ζημιά στον κινητήρα που προκαλείται από μη τήρηση των οδηγιών εγκατάστασης.
- Για προϊόντα Einhell Classic ή Expert που χρησιμοποιούνται για βιομηχανικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς (εξαίρεση: Επιτρέπεται η χρήση επαγγελματικών συσκευών σειράς Professional για αυτόν τον σκοπό)
Πού μπορώ να βρω τον σειριακό αριθμό;
Η συσκευή σας έχει συνήθως ένα αυτοκόλλητο δίπλα στην πινακίδα του τύπου με 2D barcode και τον σειριακό αριθμό (7ψήφιος, αλφαριθμητικός, δηλαδή αριθμοί και κεφαλαία γράμματα).
Έχετε ερωτήσεις;
Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης είναι στη διάθεσή σας.
+30 210 2776871
Δευτέρα έως Παρασκευή
08:30 - 16:30